تور ترکیه

تور هند,تور فیلیپین,تور تایلند,تور مالزی,تور چین,تور سنگاپور,تور تبت,تور ترکیه,تور ویتنام

تور ترکیه

تور هند,تور فیلیپین,تور تایلند,تور مالزی,تور چین,تور سنگاپور,تور تبت,تور ترکیه,تور ویتنام

شرکت های هواپیمایی در چین

شرکت های هواپیمایی که در کشور چین وجود دارد ایر چاینا لیمیتد، هواپیمایی شرقی، هواپیمایی جنوبی، هواپیمایی هاینان، هواپیمایی شاندونگ، هواپیمایی شانگهای، هواپیمایی شنژن، هواپیمایی سیچوآن، هواپیمایی شیامن می باشد. این شرکت های هواپیمایی سفری امن و با کیفیت را به مسافران ارایه می دهد. ادامه مطلب . گردشگران علاقمند به تور تایلند و تور مالزی و تور چین می توانند به صفحه مورد نظر مراجعه نمایند.

چالش بزرگ صنعت گردشگری در سال 2016 میلادی

شرکت‌های هواپیمایی که به چین پرواز می کنند-2

مطالب مرتبط:

قیمت تور چین

گردش در مالزی

ماه عسل در تایلند

ایالت سین کیانگ اویغور در چین

یکی از ایالات مهم چین سین کیانگ اویغور است که یک منطقه خودمختار برای خود تشکیل داده است و بر روی مرز شمال غرب چین قرار گرفته است. این منطقه از دریا دور است و اطراف آن را کوه های بلند احاطه کرده اند و چشم اندازی بی نظیر را به وجود آورده است. ادامه مطلب . گردشگران علاقمند به تور تایلند و تور مالزی و تور چین می توانند به صفحه مورد نظر مراجعه نمایند.

منطقه خودمختار سین کیانگ اویغور-7

مطالب مرتبط:

تور چین 

تور تایلند

تور مالزی

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه تاریخی استانبول

برندهای مالزیایی

مالزی کشوری است که در آن برند های گوناگونی با کیفیت های خوب وجود دارد و این برندها در همه جای دنیا معروف هستند. برندهای مالزیایی توسط طراحان به نام این کشور طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.به گونه ای که هر گردشگری که به مالزی سفر می کند دست خالی برنمیگردد. ادامه مطلب . گردشگران علاقمند به تور تایلند و تور مالزی و تور چین می توانند به صفحه مورد نظر مراجعه نمایند.

تاریک جینز-1

مطالب مرتبط:

تور چین 

تور تایلند

تور مالزی

بزرگ‌ترین مهاجرت بشر بر روی نقشه به چه شکل است؟

برندهای معروف مالزی

در کشور مالزی اجناس برند زیادی وجود دارد که اگر شما به مالزی سفر کنید و یا اگر مالزیایی باشید امکان ندارد در کمد لباس شما وجود نداشته باشد. این برندها در سرتاسر جهان نیز شناخته شده است و طراحان بسیار معروفی آن ها را طراحی کرده اند. ادامه مطلب 

فلایینگ ماوس 365-1

مطالب مرتبط:

تور تایلند

تور مالزی

تور چین

آیا برگزاری المپیک 2016 ریو منجری به بروز مشکلات بهداشتی در این کشور می شود؟

گردش در مالزی با قایق

گردشگرانی که علاقمند به کشتی و قایق سواری هستند می توانند بعضی از سفرهای خود را در مالزی با قایق انجام دهند. بعضی از بنادر مالزی جورج تاون، وست پورت، بینتولو می باشد. علاقمندان به سفرهای آبی در مالزی می توانند ادامه این مطلب را در با یک کلیک بخوانند.

imgs

مطالب مرتبط:

تور تایلند

تور مالزی

تور چین

سرآغاز تاریخ چین